ارتودنسی زیبایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 7 اسفند 1400
بازدید : 151
نویسنده : mozhgan

ارتودنسی زیبایی را می‌توان دو معقوله جدا ناپذیر از هم تصور نمود. زیرا ارتودنسی تاثیر بسیاری بر دندان و فک دارد. دندان یکی از مهمترین عناصر در لبخند به شمار می‌آید و لبخند شما بسیار در زیبایی شما نقش دارد.فک نیز در ساختار کلی صورت شما وظیفه مهمی را داراست، که اگر به آن توجه نشود ممکن است بر زیبایی کل صورت تاثیر بگذارد.

ارتودنسی چیست؟

ارتودنسی اولین و یکی از مهم‌ترین رشته در دندان پزشکی می‌باشد. در ارتودنسی با قرار دادن و چسباندن براکت‌های بر رو دندان و متصل کردن این براکت‌ها به وسیله سیم‌هایی از جنس نیکل و تیتانیوم، که با استفاده از بست‌های از جنس فلز یا پلاستیک در جا خود محکم می‌شوند از نا منظمی بیشتر جلوگیری کرده و به درمان آن می‌پردازند. مردم به طور کلی به دو دلیل به سمت کلینیک‌های دندان پزشکی و به صورت دقیق‌تر به سوی متخصص ارتودنسی در تهران می‌روند. دلیل بسیاری از این مراجعه کنندگان رفع نامنظمی‌ها و مشکلات موجود در چینش دندان و فک آن‌ها می‌باشد. گفتنی است تعداد مراجعه کنندگانی که فقط به عنوان زیبایی به این کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند کم نیست. نا منظم بودن دندان‌ها موجب مشکلات زیادی می‌شود. که از بارز‌ترین آن‌ها به گیر کردن تکه‌های غذا هنگام جویدن غذا، نرسیدن مواد شوینده دهان مثل مسواک و دهان شویه به نقاط هم پوشانی شده توسط دندان‌ها اشاره کرد. با اجتماع این مشکلات دندان فرد عمر مفید خود را از دست داده و به سرعت پوسیده می‌شود.

بیشتربخوانید... لمینت سرامیکی

ارتودنسی و زیبایی

تمامی افراد از تاثیر دندان بر لبخند و لبخند بر زیبایی و جذابیت صورت بی اطلاع نیست. علاوه بر دندان ارتودنسی خانگی بر فک نیز تاثیراتی می‌گذارد. با تغییر این دو عنصر باقی اجزای صورت نیز دست خوش تغییراتی شده. با احتساب دیگر مزایای ارتودنسی،ارتودنسی یک تاثیر کلی و شگفت انگیز بر زیبایی صورت شما می‌گذارد. از نمونه‌هایی که می‌توان نام برد باعث کشیده‌تر شدن صورت افراد با حالت گردی صورت، باعث نمایان‌تر شدن لب‌های باریک و نازک، کنترل کردن و تنظیم فاصله بینی با چانه و حتی لبهای بیرون زده را اندکی به سمت داخل سوق داده و باعث زیبایی بیشتر لب‌ها می‌شود. پس می‌توان نتیجه گرفت که ارتودنسی یک انقلاب در زیبایی صورت شماست.

منبع: orthodentist.ir





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com